בניית אתרי מכירות – הטיפים הקטנים לאתרים הגדולים

מערכת שורש  כח טבת, תשפד  1/9/2024

בחירת איש מקצוע לצורך בניית אתרי מכירות מצריכה לא מעט שכל וניסיון, כמו גם יכולת לעבוד עם האנשים הנכונים, לבחור באנשים הנכונים וכן את היכולת לבנות את האתר
.......................

בניית אתרי מכירות – הטיפים הקטנים לאתרים הגדולים

צילום: freepik

אתר מכירות באינטרנט הוא לא משהו שנתון כיום לסימן שאלה: כמעט ואי אפשר לסחור או למכור היום בצורה מיטיבה אם עובדים על בניית אתרי מכירות בצורה המקדמת ביותר תוך שמירה על עבודה עם אנשי המקצוע המתקדמים בתחום.

בחירת איש מקצוע לצורך בניית אתרי מכירות מצריכה לא מעט שכל וניסיון, כמו גם יכולת לעבוד עם האנשים הנכונים, לבחור באנשים הנכונים וכן את היכולת לבנות את האתר כך שהוא יהיה תואם את הערכים של בית העסק.

ישנם מספר גורמים עיקריים האחראיים על בניית אתרי מכירות בצורה המהימנה והמבטיחה ביותר. חשוב לזכור כי אין מדובר בקידום פשוטו כמשמעו – שלא כמו בקידום של אתרים "רגילים", קידום אתרי מסחר מצריך ידע וניסיון רבים יותר, הרבה יותר, בכל אחד מהפרמטרים הייחודיים לאתרי המכירות.

אין ספק כי מדובר במגזר שונה ברמת הקידום עצמו, והן ברמת אפיון האתרים. אתרי האינטרנט המשמשים למסחר הם בעלי הגדרות ייחודיות ובעוד אתרים אחרים בנויים בעיקר על תוכן וקישורים איכותיים, באתרי הסחר ישנן הגדרות שונות שצריך לקחת בחשבון, ביניהן הגדרות תגי מטא, שיוך לקטגוריות נכונות, בניית מערך קישורים מתוכנן היטב ועוד.

השלב הראשוני והחשוב ביותר הוא מחקר מילות מפתח. מחקר מילות המפתח הוא זה אשר יבטיח לכם כי האסטרטגיה השיווקית שתבחרו בה תואמת את מטרות האתר ומאפשרת לכם לבנות את הקמפיין על פי המוצרים הרצויים ועל פי מטרות הקמפיין. עם זאת, יש לבחון מדי פעם את הרלוונטיות של מילות המפתח ולשנות אותן בהתאם להגדרת הקמפיינים ולצרכי המכירות.

תגי מטא מהווים גם הם שלב חיוני בתהליך הקידום, משום שהם מגדירים ומנתבים את הדף לייעוד הנכון שלו. התיאור הוא זה שקורץ לגולשים ומכווין אותם לדעת אם האתר עונה לצרכים שלהם או לא. לפיכך, ההגדרה של דף האינטרנט הינה בין החשובות שבפעולות בעת קידום האתר וההחלטה על האסטרטגיה המתאימה לו. תגי המטא צריכים להתבסס על מילות המפתח ולהתכתב עם הקמפיין והאסטרטגיה של הקמפיין כפי שזו הוגדרה בשלב התכנון.

תיאור מטא – תיאור מטא, בניגוד לתגי מטא, אינם נקבעים על ידי המערכת אם אינם מוגדרים ידנית ולפיכך חשוב להגדיר אותם באופן אישי. אלמנט נוסף המאפיין את תיאור המטא הוא היעדר ההשפעה שלו על דירוג האתר ולכן, ניתן להפכו לשיווקי על ידי הוספת קריאה לפעולה.

חשוב לזכור כי בניית אתרי מכירות אינה מסתיימת ברגע שהאתר נבנה: ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לטיפוח וקידום של האתר גם לאחר סיום שלבי בנייתו.

כמו כן, חשוב להקפיד על איכות התוכן: התוכן המקורי שלכם צריך לייצג את עולם הערכים של העסק, לרבות החזון, אופי הפעילות, צורת מתן השירותים, העקרונות העיקריים ועוד. חשוב לגוון בתוכן ולפזר אותו בפלטפורמות שונות, לרבות פלטפורמות חברתיות, עסקיות ואחרות. כל אלו מפתחות ומסייעות לפתח את האתר שלכם ואת הקידום שלו, תוך שמירה על חיבור לאסטרטגיה שהוגדרה מראש.